Verander lettergrootte

Puppy

Hier kun je over van alles kletsen wat niet met verkeer te maken heeft.

Re: Puppy

Ongelezen berichtdoor Wolfie » 03 dec 2008, 21:27

Haha, ik zal een 'before' en 'after' foto maken. Ze is nu zwart, maar onder die vacht zit een hele lichtbruine kleur :o ENG!

Hoe gaat het met jouw hondje ondertussen? Is't al een volgroeide vent? hihi
Samen, met niets dat daarbuiten bestaat.
Wolfie
Autosnelweg
Autosnelweg

Advertentie

g

Ongelezen berichtdoor Maatje » 04 dec 2008, 09:28

Op mijn site staan foto's van hem. ;-)
Maatje
Circuit
Circuit

Ongelezen berichtdoor marjoleine » 04 dec 2008, 09:30

Wat een droppie! :D :D :D :D

Eh! jonge ratten! Gna gna!
Djigo!!! ETEN! ?,c

Nee hoor ;-)
Auto rijden is zoveel meer dan instappen en weg rijden!
marjoleine
Circuit
Circuit

Ongelezen berichtdoor Maatje » 28 feb 2009, 13:36

Puppy Ruben is een paar dagen geleden één jaar geworden :D
Op mijn site, onder "Puppy Ruben", verhaaltje 17, een fotoverslagje.

En Wolfie, ik ben ook benieuwd hoe het met jouw Amy gaat...
Maatje
Circuit
Circuit

Ongelezen berichtdoor marjoleine » 03 maart 2009, 16:01

Gefeliciteerd met je manneke :D
marjoleine
Circuit
Circuit

Ongelezen berichtdoor Wolfie » 21 maart 2009, 16:55

Tsjee, dit bericht merk ik veel te laat op.. Sorry Maatje! :oops: Maar alsnog gefeliciteerd met Ruben!! :D :D Amy gaat in mei 1 jaartje worden. Mensen vragen zich nog steeds af of ze een pup is, maar ik geloof dat ze toch echt wel een beetje uitgegroeid is! Ze heeft de afmetingen van een dwerg nu :-)

Ik ga eventjes naar je site, om je verhaal te lezen!!

met Amy gaat het goed :-) Ze is ontzettend brutaal, maar ik merk dat ze ook echt een heel gevoelig hondje is. Als ik al een beetje boos praat, gaat ze al op d'r rug. Ik merk dat je daar echt mee moet oppassen, want je kan haar dus best makkelijk verminken :shock: We hebben sinds een maandje een Maine Coon kat en die 2 zijn maatjes voor het leven nu. Ze kunnen amper zonder elkaar en spelen zo'n beetje 24 h per dag :shock: Op mijn site heb ik een fotografie pagina toegevoegd (zie index) :D Daar staan ook wat fotootjes van Amy.

Ben nu bezig met de A-cursus. Ze is heel intelligent, want ze doet op 'af' na alles wat ik vraag. zolang ik natuurlijk maar snoepjes heb. En zodra ze echt geen zin heeft, reageert ze niet eens op d'r naam.. Ik vraag me af hoe dat met het examen gaat worden, hihi. Hoe is dat met Ruben gegaan? Luistert hij gewoon goed? Ik heb het idee dat ze eigenlijk de woorden niet snapt en alleen maar kijkt naar mijn gebaar en het snoepje... :?

Groetjes!
Wolfie
Autosnelweg
Autosnelweg

Ongelezen berichtdoor Maatje » 22 maart 2009, 14:30

Wolfie schreef:Tsjee, dit bericht merk ik veel te laat op.. Sorry Maatje! :oops: Maar alsnog gefeliciteerd met Ruben!! :D :D Amy gaat in mei 1 jaartje worden. Mensen vragen zich nog steeds af of ze een pup is, maar ik geloof dat ze toch echt wel een beetje uitgegroeid is! Ze heeft de afmetingen van een dwerg nu :-)

Ik ga eventjes naar je site, om je verhaal te lezen!!

met Amy gaat het goed :-) Ze is ontzettend brutaal, maar ik merk dat ze ook echt een heel gevoelig hondje is. Als ik al een beetje boos praat, gaat ze al op d'r rug. Ik merk dat je daar echt mee moet oppassen, want je kan haar dus best makkelijk verminken :shock: We hebben sinds een maandje een Maine Coon kat en die 2 zijn maatjes voor het leven nu. Ze kunnen amper zonder elkaar en spelen zo'n beetje 24 h per dag :shock: Op mijn site heb ik een fotografie pagina toegevoegd (zie index) :D Daar staan ook wat fotootjes van Amy.

Ben nu bezig met de A-cursus. Ze is heel intelligent, want ze doet op 'af' na alles wat ik vraag. zolang ik natuurlijk maar snoepjes heb. En zodra ze echt geen zin heeft, reageert ze niet eens op d'r naam.. Ik vraag me af hoe dat met het examen gaat worden, hihi. Hoe is dat met Ruben gegaan? Luistert hij gewoon goed? Ik heb het idee dat ze eigenlijk de woorden niet snapt en alleen maar kijkt naar mijn gebaar en het snoepje... :?

Groetjes!

Wat leuk dat die twee samen spelen. Hier leven Ruben en Lodger letterlijk als kat en hond :(
Ja, teckeltjes zijn gevoelig voor harde stemmen. Ze willen niet dat je boos op ze bent.

Ik kan je site niet meer vinden :?

Ik geef Ruben geen koekjes meer voor beloning. Ik aai hem wel veel. Hij krijgt alleen koekie als 'ie wat heeft gedaan buiten en als we weer thuiskomen met de auto of van een lange wandeling. En ja, in vergelijking met onze andere teckel, luistert hij erg goed.
Ik heb nooit een cursus met 'm gedaan. Ik neem hem overal mee naartoe en daar wordt ie ook goed sociaal van. Hij blaft trouwens ook bijna niet. Alleen in z'n slaap...
Maatje
Circuit
Circuit

Ongelezen berichtdoor marjoleine » 22 maart 2009, 14:33

?,c

Ideaal toch? Zo´n hond! :D
marjoleine
Circuit
Circuit

Ongelezen berichtdoor Maatje » 22 maart 2009, 14:37

Bijna TE mooi om waar te zijn!
Maatje
Circuit
Circuit

Ongelezen berichtdoor Wolfie » 22 maart 2009, 17:38

Wauw, amper blaffen!! Amy blaft ook niet zo heel veel, maar ze begint wel te grommen als ze een traktor in het land ziet of een eend in de sloot :lol: Ze houdt gelukkig wel meteen op als ik zeg dat ze stil moet zijn, dus echt heel vervelend is het niet. Ze gaat wel enorm tekeer als ik haar bij het hek achterlaat op de cursus.. Mja, misschien omdat ze weet dat ik eigenlijkmeteen weer naar haar toe wil om haar te knuffelen, omdat ik haar helemaal niet achter wil laten :-p

Wel goed dat je hem helemaal zelfstandig sociaal maakt!! Ik durf dat niet zo aan, Amy is toch mijn 1e hondje.. dus ik vind het wel veilig om een beetje houvast te hebben, hoewel ik merk dat ik veel dingen uit mezelf ook wel goed doe. Mijn instructrice is een heks trouwens!! Amy mag haar ook niet zo... Ze heeft geen oog voor haar en deinst voor haar terug. Volgens mij instructrice zou dat 'aan mijn snoepjes liggen, die niet lekker genoeg zouden zijn'. Echter doet ze een moord voor die snoepjes, maar dat maakt niet uit :lol:

http://www.queenshaman.webs.com [ Als Ferry er geen problemen mee heeft ] en dan het onderste bannertje voor fotografie :D

Ik heb je verhaal trouwens gelezen en ik vind het zo leuk!!! Ik herken heel veel dingen. Je schrijft echt leuk! Ik hoop dat alles verder goed met je is? :]

X.
Wolfje
Wolfie
Autosnelweg
Autosnelweg

Ongelezen berichtdoor Maatje » 23 maart 2009, 09:42

Wolfie schreef:Wauw, amper blaffen!! Amy blaft ook niet zo heel veel, maar ze begint wel te grommen als ze een traktor in het land ziet of een eend in de sloot :lol: Ze houdt gelukkig wel meteen op als ik zeg dat ze stil moet zijn, dus echt heel vervelend is het niet. Ze gaat wel enorm tekeer als ik haar bij het hek achterlaat op de cursus.. Mja, misschien omdat ze weet dat ik eigenlijkmeteen weer naar haar toe wil om haar te knuffelen, omdat ik haar helemaal niet achter wil laten :-p

Wel goed dat je hem helemaal zelfstandig sociaal maakt!! Ik durf dat niet zo aan, Amy is toch mijn 1e hondje.. dus ik vind het wel veilig om een beetje houvast te hebben, hoewel ik merk dat ik veel dingen uit mezelf ook wel goed doe. Mijn instructrice is een heks trouwens!! Amy mag haar ook niet zo... Ze heeft geen oog voor haar en deinst voor haar terug. Volgens mij instructrice zou dat 'aan mijn snoepjes liggen, die niet lekker genoeg zouden zijn'. Echter doet ze een moord voor die snoepjes, maar dat maakt niet uit :lol:

http://www.queenshaman.webs.com [ Als Ferry er geen problemen mee heeft ] en dan het onderste bannertje voor fotografie :D

Ik heb je verhaal trouwens gelezen en ik vind het zo leuk!!! Ik herken heel veel dingen. Je schrijft echt leuk! Ik hoop dat alles verder goed met je is? :]

X.
Wolfje

Ik heb d'r gezien :D :D :D Bedankt voor de link. Pientere oogjes! Het kan zijn dat ze nog wat langer en gespierder wordt, maar in de hoogte zal ze inderdaad wel uitgegroeid zijn. Lief allemaal hoor! Ook je katje!

Haha, ja, Amy zal de instructrice wel niet zo vinden... het is altijd MOETEN bij dat mens... maar ja, dáár is school voor... ze leert wel een hoop zo en waarschijnlijk ook sneller dan als je hetzelf had moeten doen.

Dan ga ik nu ook nog even spammen: op mijn begin/intropagina staat een link naar een youtube-filmpje met Ruben als filmster ;-)
Maatje
Circuit
Circuit

Ongelezen berichtdoor Wolfie » 23 maart 2009, 17:46

Dat ga ik meteen nu even bekijken :D :D Whaha, dat meot ik echt zien dus. hihi
Wolfie
Autosnelweg
Autosnelweg

Ongelezen berichtdoor Wolfie » 23 maart 2009, 18:44

2 filmpjes gezien en nu ga ik zo verder, maar ik moest eventjes een reactie al geven :') Het is zo prachtig! Wat een lieve Ruben.. Jaaa, hij lijkt echt een beetje op Amy! Zo'n leuk filmpje! En dat gelik... heel herkenbaar. Amy likt ook graag aan oren, maar alleen bij mij likt ze in m'n neus, want mijn oren zijn kennelijk stinkey.....??

Dat filmpje waarin je auto rijdt :') MASTERLIJK. Dat gevecht met zonnebrillen en zonnepanelen.. dat is zo... herkenbaar! Ik lag echt dubbel toen ik dat zag. :lol: Nee, het was helemaal niet saai! Want ik keek het gewoon met plezier tot het einde af..

En nu de rest...

?;d
Wolfie
Autosnelweg
Autosnelweg

Ongelezen berichtdoor Wolfie » 23 maart 2009, 18:51

Die liedjes waren ook echt super leuk! Knap opgenomen ook :D ! Marthaaaaa, je bent creatief!
Wolfie
Autosnelweg
Autosnelweg

Ongelezen berichtdoor Maatje » 23 maart 2009, 20:19

@Wolfie: teveel eer nu hoor! :oops:
Maarrrr... kan wel zeggen dat videootjes maken een nieuwe hobby is :D
Heb vandaag weer heel veel bijgeleerd, zowel voor het technische-/computer-gedeelte als voor het praktijkgedeelte (het eigenlijke filmen en hoe dat het beste kan (licht, achtergrond etc). Heb de camera nog niet zo lang, dus het kan alleen maar beter worden.
Heb nog een Ruben-filmpje in de planning... ;-)

Haha, nee, ik denk juist dat je oren niet stinky genóeg zijn (en wat zegt dat over je neus? ;-) )!
Maatje
Circuit
Circuit

VorigeVolgende

Keer terug naar Niets met verkeer te maken