Verander lettergrootte

lesauto verzekering

Hier kun je met vragen over arbeidsverhoudingen terecht. Alsmede informatie over de vakbond voor rij-instructeurs.

lesauto verzekering

Ongelezen berichtdoor jaapie_aapie » 01 apr 2009, 18:18

goededag allemaal..

Ik heb een tijdje bij een rijschool gewerkt, waar ik een bedrijfsauto kreeg om les te geven, maar na enige maanden heb ik besloten om op franchise basis te willen gaan werken.
En nu vraag ik me af waar ik mijn auto kan verzekeren als een lesauto..
Niet iedere maatschappij doet dit natuurlijk, dus hebben jullie misschien nog wat tips ?

Ik bedank jullie alvast...
jaapie_aapie
Erf
Erf

Advertentie

g

Re: lesauto verzekering EVEN GEGOOGLED VOOR JE

Ongelezen berichtdoor markiesje » 06 apr 2009, 15:01

Wij zijn aangesloten bij Stichting Rijschool Belang. Dit biedt ook voordelen voor onze cursisten:
30% korting op autoverzekering
De leerling die slaagt bij een SRB-erkende rijschool krijgt 30% extra premiekorting op zijn autoverzekering, wanneer
deze zich aanmeldt via http://www.blaak.nl.
Bemiddeling bij geschillen
Iedere leerling kan het SRB verzoeken om op te treden als bemiddelaar in het geval van een geschil met de
rijschoolhouder. Wanneer het SRB uw klacht schriftelijk heeft ontvangen zullen zij deze in behandeling nemen.
Tijdens de behandeling zal het SRB het principe van hoor en wederhoor toepassen om vervolgens uitspraak te doen.
Mocht de rijschoolhouder geen gehoor geven aan de uitspraak dan kan hij worden uitgeschreven als deelnemer van het
SRB, met als gevolg dat de rijschool een aantal negatieve financiële consequenties zal ondervinden.
Het komt ook voor dat het SRB gevraagd wordt te bemiddelen in conflicten waarbij de rijschoolhouder niet is aangesloten
bij het SRB. In dat geval zullen betrokken partijen de autoriteit van het SRB moeten erkennen voordat wij de zaak in
behandeling kunnen nemen.
Onze ervaringen over deze bemiddelende rol zijn over het algemeen erg positief en worden ook binnen de branche
steeds vaker gesignaleerd en onderkend. Zo verwijst het Centraal Bureau Rijvaardigheidsbewijzen (CBR) ook regelmatig
klachten door naar het SRB.
Autorijschool Lest 't Best
http://www.
markiesje
Erf
Erf

Re: lesauto verzekering

Ongelezen berichtdoor Toofast4you » 27 aug 2009, 15:23

Ik ben gewoon verzekerd bij Interpolis, het is wel een bedrijfsverzekering en hij is duurder dan een reguliere verzekering.
Toofast4you
30 Km zone
30 Km zone

Ongelezen berichtdoor Rittenburg » 27 aug 2009, 19:48

Verzekering bij Allianz. Kost niks meer dan een "gewone" verzekering (tot mijn verbazing, overigens). Er staat een aantekening op de polis dat de auto gebruikt wordt als lesauto. Ik heb echter wel het idee dat er een foutje is gemaakt en dat men uiteindelijk (het duurde heeeel lang voordat de polis binnenkwam) knarsetandend tot de conclusie is gekomen dat men niet onder een (door een medewerker) gemaakt foutje in de offerte kon uitkomen. "Ze" zijn de discussie nooit aangegaan met me en dat siert "ze". Ik vermoed dat er daar intern harde woorden zijn gevallen. Ik zal ze maar belonen door geen schade te (laten) rijden. :D
Rittenburg
Autosnelweg
Autosnelweg

Ongelezen berichtdoor Toofast4you » 29 aug 2009, 16:23

Kijk ook op de vergelijkingsites voor verzekeringen!
Toofast4you
30 Km zone
30 Km zone

Ongelezen berichtdoor Pascalle » 03 jan 2011, 22:46

Ik ben verzekerd bij Univé en tot mijn verbazing is het goedkoper dat ik deze auto (nissan qashqai) als lesauto verzeker dan dat ik hem als "gewone" auto verzeker... de medewerker snapte er ook niks van en heeft het nog hogerop nagevraagd maar daar kwam ook geen duidelijkheid uit.
Pascalle
Erf
Erf

Ongelezen berichtdoor Richard P » 24 feb 2011, 00:13

Hallo Japie_apie,

Ik mijn auto verzekerd bij Klaverblad Verzekeringen.

Mvg

Richard
Een slak op de goede weg wint het van een haas op de verkeerde weg...
Richard P
Stapvoets
Stapvoets

Ongelezen berichtdoor Netpolis » 29 dec 2017, 19:04

Bij Netpolis kunt u bij veel autoverzekeringen een no-claimbeschermer afsluiten. Met de noclaim beschermer kunt u één keer per verzekeringsjaar een schade claimen op uw verzekering, zonder dat dit ten koste gaat van de opgebouwde no-claimkorting.
Noclaim beschermer -- Netpolis
Netpolis
Stapvoets
Stapvoets

Keer terug naar Werkomstandigheden