Verander lettergrootte

een rijbewijs eisen

Je mening over het CBR, de RIS, de veranderingen van het CBR.

een rijbewijs eisen

Ongelezen berichtdoor nico » 31 mei 2008, 12:25

ik vind het moeilijk om hier een uitspraak over te doen, de een geefd het cbr de schuld en een ander de instructeur het feit is wel dat 80km een te lage snelheid is om de snelweg op te rijden, en als de invoeg strook kort is moet je gewoon eerder kijken en eerder gas geven.
nico
30 Km zone
30 Km zone

Advertentie

g

Re: een rijbewijs eisen

Ongelezen berichtdoor hvdrhee » 15 jun 2009, 05:57

<wat hier staat moet niet serieus genomen worden>

Ik ga op de volgende manier het B rijbewijs eisen als de hoge machtsmisbruikende heren zo f*cking moeilijk gaan doen, en me na m'n rijexamen om echt een heel piet luttel minuscuul mini-dingetje gaan laten zakken:
Eerst ga ik (dreigen met) zolang ze weigeren mij een normaal autorijbewijs te geven (ik heb nu rijbewijs AM) een Zündapp brommer of een Yamaha Aerox scooter ZOO K*NKER-hard opvoeren, dat geen één motoragent of zuurstok-auto me nog kan tegenhouden! En m'n kentekenplaat wordt dan ook waardeloos (desnoods geen kentekenplaat)! Ik ga met 140 km/h rondjes rondom het CBR-gebouw scheuren, net zolang tot ze me gewoon het B-rijbewijs geven (dus gewoon laten slagen voor volgend praktijkexamen). :lol: :lol: :lol: muhahahaha :evil:
Ook ga ik dreigen met dat ik een brommobiel ga opvoeren tot 100 km/h of meer en daarmee op 80-wegen ga rijden, of desnoods gewoon illegaal in een personenauto ga rondrijden. Als ze mij gewoon een normaal autorijbewijs geven en ik voor die tijd ook nog bewezen heb dat ik geen ongelukken heb gemaakt, zijn ze van alle problemen af.

Agent die me aanhoudt: "Waarom rijdt u met een opgevoerde brommobiel 120 km/h op een 80-weg terwijl 45 km/h is toegestaan in uw geval?"
Ik heel droog: "Tsja, dat krijgen jullie er nou van als jullie het normale auto-rijexamen zo immens moeilijk en duur maken. Frustraties zijn menselijk nietwaar?" :lol:

Laatst las ik in het nieuws dat een 78-jarige man al 60 jaar zonder rijbewijs reed. Hij werd na 60 jaar kostenbesparing eindelijk gesnapt tijdens een algemene controle. De man had geen enkel ongeluk op z'n geweten. Hoezo survival of the fittest en 'protest-gedrag'? :roll:

Als ze oorlog willen kunnen ze het krijgen!

</wat hier stond moest niet serieus genomen worden>
2008 - Begonnen met lessen
2008 - Geslaagd, theorie rijbewijs B - 6 fout
2008 - Gezakt voor TTT, geen vrijstelling
2009 - Geslaagd, rijbewijs AM - 2 fout
2009 - Theorie rijbewijs B opnieuw behaald
18-11-2009 - GESLAAGD voor rijbewijs B !!! :D (2e keer)
hvdrhee
Buiten bebouwde kom
Buiten bebouwde kom

Keer terug naar Het CBR.