Verander lettergrootte

HELP een automaat !

Hier kunnen gasten hun vraag stellen over allerlei zaken die betrekking hebben op het verkeer of de verkeerstheorie

Re: HELP een automaat !

Nieuw berichtdoor marjoleine » 13 aug 2008, 10:16

Jeetje wat een verhaal zeg! :shock: Is toch niet normaal? Maar zover ik het begrijp zit er geen andere rijschool of een instructeur die les geeft in een automaat? Hmz... Dat maakt het idd wel een stuk lastiger
Auto rijden is zoveel meer dan instappen en weg rijden!
marjoleine
Circuit
Circuit

Advertentie

g

Nieuw berichtdoor dew » 13 aug 2008, 10:21

Dat ie daarom zo reageert dat ie weet dat er geen andere automaat rijscholen zijn, moet toch wel Groningen is zo groot?
Poeh word je ook nog eens uitgelachen.....

Nou na die reaktie zou ik helemaal opstappen en ook nog eens het geld terugvragen van gereden lessen, tuurlijk kun je niet meer op zo'n voet normaal in de lesauto stappen en vrolijk verder gaan lessen. Liever geen autorijles dan op zo'n manier.
Echt geen andere automaat in Groningen, heb je iedereen al afgebeld, dan liever naar Friesland uitwijken...
dew
Circuit
Circuit

Nieuw berichtdoor pienterpookje » 14 aug 2008, 12:59

Beste Zonnig,

Ik heb een deel van je verhalen gelezen en vraag mij af, weet je zeker dat je in een automaat wilt rijden? Misschien lukt het jou wel prima als je een rijschool vindt met een instructeur die bij jou past, om in een schakelauto te rijden. Ik ben zelf een enorme knurft geweest in het schakelen, het was een drama in 10 bedrijven maar ik heb dapper volgehouden.

Wat jou nu is overkomen is niet fijn, de rijschool heeft kennelijk genoeg clienteel om zich deze vormfout te permiteren, maar dat weet ik niet natuurlijk niet zeker. Probeer deze rijschool achter je te laten. Ze hebben je niet netjes behandeld en doen er geen enkele moiete voor een oplossing te zoeken, en dat zou je van een bedrijf toch mogen verwachten. Gezien zij dat niet doen, is het toch wel erg onprofessioneel! Dat vind ik, maar wie ben ik?

Ik weet niet of je altijd al automaat hebt gelest? Ik weet niet of je misschien niet een rijschool wilt proberen met een rustige instructeur, het type Goldenretriever? Iemand die geduld heeft met jou en het jou in jouw tempo leert en jou vooral serieus neemt? Je zal zien dat een goede leersituatie wonderen doet. Als jij je op je gemak voelt, en er van overtuigt bent dat jij kan leren schakelen?

Zonnig, ik wens je een zonnige rijopleiding toe die rust geeft, want zo is het niet prettig.

Succes!

Groetjes Eef
En één geluid breekt plots de stilte,
Het komt uit de lucht en botst tegen torens en muren
't is een man aan de beiaard
En hij lijkt wel gek,
Hij speelt een lied dat wel uren mag duren...
pienterpookje
Circuit
Circuit

Vorige

Keer terug naar Stel je vraag als gast