Duurde langer maar daar komt mijn verslagen
Dinsdag had ik mijn examen...Mandaag was ik naar bed om 20:00uur en ik werd wakker om 00:00 daarna kon ik niet meer slapen
van00:00 tot 08:00 heb ik niet geslapen! Probeer niet te veel te denken aan het examen, dacht ik (hoewel dit misschien moeilijk is) maar ik kon niet meer gewoon slapen, hoe moeilijk dat ook is dat lukte mij niet om te slapen!!ik werd wakker tot 08uur( stond mijn rij-instructeur al voor de deur)Nog paar lees vroeg mijn instructeur en ik zeg Nee, hoef niet meer wij gaan gewoon naar de CBR! Wij landen om kwart over 8 en de examen begint om 9uur (veel te vroeg zou jij denken) ik wou gewoon te vroeg komen, geen les meer geen gezeur meer ik wou gewoon AFRIJDEN.
Na bijna 3kwartier wachten wij worden opgeroepen mijn rij-instructeur pakt mijn handen (stevig) en fluit in mijn oor en zei:
Tijdens van je rit goed vooruit kijken dat is de sleutel tot het succesvol behalen van je rijexamen en meer heeft ie niks gezegd!Laat je rij-instructeur meerijden bij het examen? vroeg de examinator en ik en mijn instructeur ze(bijna tegelijk)""Nee hoef niet""
Het rijexamen begint met een ogentest.Na voorbereiding (enkele vraag over auto) de examinator zei: ""Rij maar naar je huis ik wil plassen""

ik dacht: o boy!!
Beetje zenuwachtig eerst 5min, maar het ging wel lekker Bijna bij mijn huis hij zei Ga daar parkeren(vooruit parkeren) toen deed ik, niet goed zei ik, en hij zei ""dan ben ik met je eens o ""shit"" dacht ik. Nog een rit dan 15 min rit doen veel vooruit kijken
elke 8sec ik kijk, ik kijk(
alsof dat jij op zoek naar iets)Altijd kijken links naar recht recht naar links altijd kijken, door de goed kijken heb ik weer goed parkeren(vooruit parkeren) ging heel goed , ik nader een rotonde ik keek van de voren zodat ik de situatie tijdig goed inschat , heb ik volledig goed gedaan, nog een opdracht? Ja, hoor Achteruitparkeren ging ook prima, ik had goed gevoel maar ik was nog niet klaar! Autosnelweg dan? dat is mijn sterke punt(vorige examen ging 140km per uur ging ik in fout) maar vandaag ging wel goed, 120

op de weg en altijd kijken binnenspiegel, daarna hij stuur mij naar CBR, en ik had gewoon goed gevoel...wij ging zitten (ik en mijn instructeur) en de examinator ging niet zitten , hij zat achter mij en opakte mijn arm en zei, Rafael, jij bent geslagen!!

Blij heel blij emotie kwam beetje naar voren maar ik heb het gehaald, ik wist ik wist zei mijn instructeur alles kandidaat hebben altijd een kritiek van examinator en ik had eentje en dat is .. snelheid 50km moet ik rijden maar ik reed (rijden) 52,53km maar dat was geen punt!mijn sterk punt hij zei:Veiligheid en Social rijgedrag (zie zelfreflectie kandidaat)
ik dank de moderator van deze site,mauser,Steengoed,mofka p,alle rijinstructeur van deze site alle mijn vrienden van deze site, gelhoed,loest,kennedy(bestaat niet)marjoleine,Maatje en ferry(beheerder), heel Bedankt!
Ik heb mijn rijbewijs dat wil niet zeggen dat ik afgemelde ben van deze site, ik geef altijd mijn mening .
groentje
Rafael
23 nov. Gezakt
Poging 2e
Op:23-12-2009-UITGESTELD
Op:5 januari -2010 UITGESTELD
op..26-01-2010]UiTGESTELD
2FebruariUITGESTELD
15Februari(middag)
GEZAKT(theorie is verlopen)
22-03-2010 Theorie geslagen
26-04-2010 Praktijk examen